عکس آواتار
captcha

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 7 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه میباشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

عکس آواتار
پرکردن موارد ستاره دار الزامی می باشد

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 5 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و مشخصات کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه می باشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت. در صورت بروز چنین مغایرتی بهانما حق دارد بدون بازگرداندن حق عضویت اشتراک فروشگاه خاطی را حذف نماید.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

captcha
مقایسه درآمد و تعداد کارمندان شرکت های معروف سازنده گوشی های هوشمند

مقایسه درآمد و تعداد کارمندان شرکت های معروف سازنده گوشی های هوشمند

انتشار خبر در سه شنبه, 28 اردیبهشت 1395 | 10:07
0

در این مطلب قصد داریم یک مقایسه جالب داشته باشیم میان شرکت های معروفی که در حوزه تلفن های هوشمند می شناسیم و ببینم کدامیک درآمد بیشتری دارند و همچنین هر کدام چه تعداد پرسنل در اختیار دارند.

البته این مقایسه زیاد دقیق نیست چرا که این شرکت ها هر کدام در زمینه های مختلفی مشغول به فعالیت هستند مثلا الجی و سامسونگ از بزرگان بخش لوازم خانگی هم هستند در حالیکه اپل در این حوزه کمتر وارد شده و یا عده ای دیگر مثل هوآوی و موتورولا در حوزه های سخت افزاری و زیرساخت های ارتباطی هم فعالیت دارند که شاید سایرین در این زمینه فعال نباشند اما به هر حال می خواهیم نگاهی کلی به موضوع داشته باشیم.ضمنا منبع آمارهایمان هم دانشنامه آزاد ویکی پدیا است.

1-اپل

با معروفترینشان شروع می کنیم که عنوان با ارزش ترین برند جهان را هم یدک می کشد.اپل که حالا 40 ساله هم شده است حدود 115000 پرسنل دارد و در سال 2015 درآمد خیره کننده 233.7 میلیارد دلاری را برای خود کسب کرده است.

2-سامسونگ

سامسونگ 78 ساله که از افتخارات کره جنوبی هاست در حوزه های مختلفی چون الکترونیک و وسایل هوشمند،تجهیزات پزشکی،کشتی سازی،تجهیزات مخابراتی،لوازم خانگی و...فعالیت دارد. سامسونگ بر اساس آمار سال 2014 حدود 489000 خدمه دارد که درآمد فوق العاده 305 میلیارد دلاری را برای این شرکت کسب کرده اند.

3-ال جی

الجی 69 ساله مثل سامسونگ در حوزه مختلفی خدمات ارئه می دهد.الجی بر اساس آمار سال 2012 حدود 220000 پرسنل داشته که بالطبع الان افزایش یافته اند.درآمد هم بر اساس همان آمار 143 میلیارد دلار بوده است.

برند های گوشی

4-سونی

برند خوش نام و معتبر ژاپنی که 70 سالگی خود را سپری می کند.بیش از 131000 کارمند در اختیار دارد.

5-هوآوی

هوآوی که تا چند سال پیش کسی آنرا نمی شناخت حالا به لطف تلفن های هوشمندش در همه جا شناخته شده است.هوآوی تازه تاسیس و 29 ساله که در تکنولوژی های مخابراتی شناخته شده است بیش از 170000 نیرو در اختیار دارد که درآمد بیش از 60 میلیارد دلاری را برای این شرکت رقم زده اند در سال 2015

6-اچ تی سی

کمپانی کوچک و محبوب تایوانی حال و روز خوشی ندارد و در رقابت با بزرگان از نفس افتاده است اما هر چه که باشد اچ تی سی هنوز از پای ننشسته و روزی بیش از 13000 نفر را می دهد.درآمد در سال 2014 با روندی کاهشی حدود 5.8 میلیارد دلار بوده است.

7-ایسوس

دگیر کمپانی مطرح تایوانی که برخلاف اچ تی سی همچنان با قدرت به پیش می رود بیش از 21000 نیرو دارد.

8-موتورولا

برند قدیمی و با اعتبار آمریکای شمالی هم حال و روز چندان خوشی ندارد.موتورولا که روزگاری در حوزه های فناوری های ارتباطی حرف اول را می زد در حال حاضر از رقبا عقب افتاده است اما هنوز شکست نخورده و کماکان 40000 پرسنل در اختیار دارد.

درآمد برندهای گوشی

9-شیائومی

برند تازه تاسیس چینی ها که به نسبت باقی لیست هنوز طفل نوپایی ست در همین مدت کوتاه رشد خیره کننده ای داشته و اسم خود را بر سر زبان ها انداخته است. تعداد پرسنل شیائومی کمی بیش از 8000 نفر و درآمد شرکت هم نزدیک 20 میلیارد دلار شده که انتظار می رود به رشد بالای خود ادامه دهد.

10-بلک بری

برند با کلاس کانادایی هم به سختی خود را در بازار حفظ کرده و سعی دارد با ارائه محصولات جدید سهم خود را از بازار حفظ کند اما شاید دیری نپاید که به فعالیت های خود خاتمه دهد.بلک بری در سال 2015 بیش از 3.3 میلیارد دلار درآمد داشته است.

منبع:ویکی پدیا


نظرات کاربران