عکس آواتار
captcha

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 7 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه میباشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

عکس آواتار
پرکردن موارد ستاره دار الزامی می باشد

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 5 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و مشخصات کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه می باشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت. در صورت بروز چنین مغایرتی بهانما حق دارد بدون بازگرداندن حق عضویت اشتراک فروشگاه خاطی را حذف نماید.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

captcha
نگاهی بر با ارزش ترین برندهای دنیا به خصوص خودروسازان در سال 2015

ارزشمندترین برندهای خودروسازی جهان

انتشار خبر در جمعه, 2 مهر 1395 | 13:30
0

دورانی که در آن زندگی می کنیم پر است از کمپانی ها و شرکت های ریز و درشتی که هر کدام در زمینه ای، مشغول به تولید محصولات مختلف یا ارائه خدمات متنوع هستند.هر کدام از این شرکت ها با اسم برندشان و نیز لوگویشان در جوامع مختلف شناخته می شوند.روزانه صدها و هزاران برند جدید در سطح دنیا معرفی می گردنند که صد البته آنهایی موفق شده و ماندگار می مانند که راه و رسم دنیای تجارت علی الخوص مشتری مداری را بخوبی رعایت کنند.

اهمیت برند در دنیای امروزی بر کسی پوشیده نیست چرا که یک برند موفق که در اذهان مردم بخوبی نقش بسته است حاصل سالها تلاش،پشتکار،مشتری مداری و برنامه ریزی از سوی مدیران و کارکنان آن می باشد. امروزی فعالین اقتصادی کشور ما هم به نقش یک برند محبوب و با اعتبار در موفقیت مجموعه خود پی برده اند و سعی می کنند قوانین آنرا در سیستم خود پیاده سازی بکنند.

برندهای برتر و لوکس

برندهای خودروسازی بواسطه سابقه طولانی اکثرشان و نقشی که از قرن اخیر در زندگی همه مردم جهان داشته اند همیشه در زمره با ارزش ترین برندهای دنیا هم جای داشته اند.ما هم در اینجا قصد داریم فهرست 100 برند با ارزش جهان را در سال 2015 با هم مرور کنیم و ببینیم کدامیک از برندهای خودروسازی توانسته اند در این لیست جای بگیرند وجایگاهشان چگونه بوده است.لازم به ذکر است که همانطور که می دانید این فهرست مربوط به ارزش مالی فقط برند تجاری این کمپانی ها شده و جدای از دارایی ها و گردش مالی سالانه این غول های دنیای تجارت می باشد.

برای جذابیت موضوع از آخر به اول شروع می کنیم و همانطور که مشاهده می کنید.

با ارزش ترین برندهای دنیا

1- کمپانی خودروسازی مینی با آن خودروهای زیبا و جالبش از سال 1959 کارش را شروع کرد و حالا در نزدیکی های 60 سالگی اش توانسته 98 امین جایگاه لیست را در اختیار بگیرد و برندش 4.2 میلیارد دلار می ارزد.

برندهای خودروسازی

 

2- دومین برند با ارزش خودروسازی را در جایگاه 87 ام می یابیم.زیر شاخه لندرور کمپانی جگوار لندرور انگلستان که از سال 2008 در اختیار کمپانی تاتاموتورز هندوستان قرار دارد با 5.1 میلیارد دلار ارزش برند و رشد 14 درصدی در ارزش به نسبت سال پیش توانسته در این جایگاه قرار بگیرد.

با ارزش ترین برندهای دنیا

 

3- زیر شاخه پرآوازه و دیترویتی شورولت از جنرال موتورز آمریکا که از سال 1911 میلادی کارش را شورع کرده با فاصله کمی با لندرور در رتبه 85 با ارزش ترین برندها قرار گرفته که با 2 درصد رشد به نسبت سال 2014 حالا برند اش ارزش 5.13 میلیارد دلاری دارد.

ارزش برند

 

4- در رده 74 ام با ارزش ترین برندهای دنیا در سال 2015 به نام کیا بر می خوریم.برند کیا موتورز از مجموعه هیوندای-کیا کره جنوبی توانسته با تلاش وکوششی ستودنی، برنامه ریزی مناسب،ایجاد تحول در طراحی های مدرن خودروها و.. روز به روز پله های ترقی را دوتا یکی طی کند و به این جایگاه ارزشمند برسد.برند کیا با 5 درصد رشد به نسبت مدت مشابه سال قبل 5.6 میلیارد دلار قیمت گذاری شده است.

با ارزش ترین برندهای دنیا

 

5- کمپانی معظم کترپیلار آمریکا که در طراحی و تولید انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهسازی و غیره فعالیت دارد اکنون که بیش از 90 سال از آغازین روزهای فعالیت اش می گذرد توانسته در سال 2015 بیش از 47 میلیارد دلار درآمد داشته باشد که 2.1 میلیارد دلاراش درآمد خالص بوده است. ارزش برند کترپیلار با 12 درصد افت فعلا 5.9 میلیارد دلار قیمت دارد و رتبه 72 لیست 100 تایی را در اختیار دارد.

با ارزش ترین برندهای دنیا

 

6- رتبه ها را یکی یکی طی می کنیم تا در پله 56 به کمپانی خودرسازی اسپرت ساز و خوش نام آلمانی یعنی پورشه بر میخوریم.پورشه که در سال 1931 توسط فردینارد پورشه تاسیس گردید بواسطه سالها موفقیت و عرضه خودروهای موفق توانسته ارزش برند اش را در اذهان ارتقا دهد و هم اینک با 12 درصد ارزش به نسبت سال ماقبل 8.05 میلیارد دلار بیرزد.

با ارزش ترین برندهای دنیا

 

7- خوب ژاپنی های سخت کوش هم وارد کارزار رقابت می شوند و یکی از برندهای خودروسازی معتبراش بنام نیسان به نمایندگی از آنها با 19 درصد رشد در ارزش برند اش توانسته برچسب قیمتی 9.08 میلیارد دلاری را بروی خود ببیند و در جایگاه 49 لیست 100 تایی ها قرار بگیرد.

برندهای خودروسازی ژاپنی

 

8- جای تعجب نیست که خودورسازی نامی آئودی آلمان با آن خودروهای با کیفیت اش را در رتبه 44 با ارزش ترین برندهای دنیا بیابیم.4 حلقه تو در تو معروف تحت لوای ابرکمپانی فولکس واگن همچنان با قدرت به پیش می رود و با 10.3 میلیارد دلار ارزش برند این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

آئودی

 

9- برادر بزرگتر کیا یعنی برند خودروسازی هیوندای هم موفقیت های کره جنوبی را تکمیل می کند و با رشد 8 درصدی در ارزش برند 11.2 میلیارد دلاری اش و قرارگیری در جایگاه 39 امی لیست منتخب خبر از برنامه ریزی های درست مدیران و سخت کوشی کارکنان اش می دهد.

برندهای خودروسازی

 

10- چسبیده به هیوندای به خودروساز چندملیتی و شهیر آمریکایی یعنی فورد برمیخوریم.برند فورد در آستانه 113 سالگی کمپانی اش با 6 درصد رشد به نسبت سال 2014 معادل 11.5 میلیارد دلار قیمت گذاری می شود.

ارزش برند

 

11- بزرگترین خودروساز اروپا یعنی فولکس واگن آلمان که رقابت سختی با تویوتا و جنرال موتورز برای تصاحب عنوان بزرگترین خودروساز جهان هم دارد در سال 2014 درآمد خالص 10.8 میلیارد دلاری داشته با افت 9 درصدی در ارزش برنداش در سال 2015 برچسب قیمتی 12.5 میلیارد دلاری را بروی برند خود می بیند و جایگاه 35 لیست ما را در اختیار دارد.

با ارزش ترین برندهای دنیا

 

12- برای رسیدن به دیگر برند خودروسازی با ارزش باید 16 پله دیگر را طی کنیم تا خودروسازی بنام هوندا ژاپن را در رتبه 19 لیست بیابیم.هوندای ژاپن که اکنون حوزه فعالیتش بسیار گسترش هم یافته بواسطه سالها کوشش و کسب رضایت مشتریان توانسته ارزش برند ش در سال 2015 را به 22.9 میلیارد دلار برساند.

با ارزش ترین برندهای دنیا

 

13- کم کم به با ارزش ترین برندهای جهان می رسیم پس پس جایگاه ها را یکی یکی مرور می کنیم تا در رتبه های 12 و 11 با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2015 به دوخودروساز شهیر آلمانی که انتظار دیدنشان در لیست را هم داشتیم می رسیم.بله درست حدس زدید بنز و بی ام دبلیو بیخ گوش یکدیگر به ترتیب با 36.7 میلیارد دلار و 37.2 میلیارد دلار  در رتبه های 12 و 11 قرار گرفته اند که هر کدام رشد رشد 7 و 9 درصدی هم در ارزش برند شان را تجربه کرده اند.

با ارزش ترین برندهای دنیا

 

14- و اما در پایان می رسیم به بزگترین خودروساز جهان یعنی تویوتا ژاپن که علیرغم تمام ناملایماتی که طبیعت گاه و بیگاه بر پیکراش وارد می آورد بواسطه تلاش بی وقفه کارکنان و مدیرانش توانسته روند خود را حفظ کرده و با قرارگیری در رتبه 6 با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2015 و تجربه رشدی 16 درصدی در ارزش برندش به نسبت سال 2014 حالا 49 میلیارد دلار قیمت داشته باشد.

برندهای خودروسازی

همانطور که ملاحظه فرمودید 14 خودروساز خوش نام جهان توانستند بواسطه برندهای با ارزششان در لیست برترین برندهای جهان قرار بگیرند که آلمانی ها،ژاپنی ها و آمریکایی ها هم به ترتیب بیشترین عناوین را به خود اختصاص داده اند.امیدواریم که روزی خودروسازان ما هم به جایگاهی که زیبنده کشور ماست برسند و بتوانند برند خود را و نام ایران را به نیکی جهانی کنند.

منبع : اینتربرند


نظرات کاربران