عکس آواتار
captcha

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 7 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه میباشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

عکس آواتار
پرکردن موارد ستاره دار الزامی می باشد

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 5 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و مشخصات کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه می باشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت. در صورت بروز چنین مغایرتی بهانما حق دارد بدون بازگرداندن حق عضویت اشتراک فروشگاه خاطی را حذف نماید.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

captcha
کدام برندها انرژی خود را از منابع تجدید پذیر تامین می کنند

دوست دار محیط زیست ترین کمپانی های جهان کدامند

انتشار خبر در چهارشنبه, 22 دی 1395 | 11:03
0

همانطور که می دانید پس از انقلاب صنعتی و رشد انفجار گونه کارخانه ها و فعالیت های صنعتی در قرن پیش نسل بشر بدون توجه به محیط زیست خود بسوی بهره برداری بی رویه از منابع کره زمین و سوزاندن انرژی های فسیلی همچون زغال سنگ ،نفت و... برای تامین انرژی مورد نیاز فعالیت های خود چه در کارخانه ها و کارگاه های و از سوی دیگر در وسایل نقلیه نمود.

انسان ها بدون توجه به آسان زیانبار فعالیت های مخرب خود در استفاده بی رویه از منابع فسیلی تجدیدناپذیر تا بجایی پیش رفتند که از چند دهه پیش کم کم آثار این سهل انگاری ها در تخریب لایه ازن و آلوده شدن هوای شهر های بزرگ جهان و یخ شدن یخ های قطبی نمود پیدا کرد.

با جدی تر شدن و نمایان شدن عمق آسیب وارده به محیط زیست سراسر زمین و تهدید مستقیم زندگی بشر کم کم مسئله توجه به محیط زیست در دستور کار کشورها قرار گرفت و اگر چه که هنوز هم در برخی یا شاید بهتر بگوئیم بیشتر مناطق زمین استفاده از سوخت های فسیلی و فعالیت های مخرب و تهدید کننده محیط زیست کم و بیش در جریان است اما لااقل همه کشور ها زنگ خطر را بخوبی احساس کرده اند و در کشورهای توسعه یافته و غربی هم عمدتا" اقدامات اصلاح گر و موثر خود را چندین سال است شروع کرده اند.

محل کار محیط زیست ای

در این گزارش برآنیم تا شما را برخی از کمپانی های فناورانه شناخته شده جهانی که توجه ویژه ای به مقوله محیط زیست و چرخه فعالیت و تولید خود دارند آشنا گردانیم.عمده این دوست دار محیط زیست بودن این کمپانی ها هم به تامین برق به عنوان مهم ترین منبع لازمه آنها از منابع سبز برمیگردد.

خوب حالا با 12 کمپانی برتر جهانی بر حسب درصد استفاده انرژی مورد نیاز آنها از منابع تجدید پذیر آشنا می شویم

12- وب سرویس آمازون 17% از مجموع انرژی خود را از منابع پاک تامین می کند.

11- کمپانی بزرگ نرم افزاری ادوبی آمریکا هم 23% از منابع خود را از انرژی های تجدید پذیر تامین می کند

10- بایدو موتور جستجوی قدرتمند چینی ها که رنک 4 جهانی الکسا را در اختیار دارد کمی بهتر از ادوبی عمل کرده و 24% از برق مورد نیاز خود را از راه های بدون آسیب به محیط زیست فراهم می آورد

9- هلدینگ چینی Tencent که در سرمایه گذاری در بخش های مدیا ، سرگرمی ، اینترنت ، گوشی های هوشمند و ... فعالیت دارد همچون دیگر هموطن اش بایدو توانسته 24% از نیروی لازمه فعالیت های کمپانی را از منابع دوست دار محیط زیست فراهم گرداند

کمپ اپل

8- جالب است که در لیست تحت اختیار ما علی بابا شناخته شده ترین سایت چینی در سطح جهان هم همچون 2 هموطن دیگر اش موفق به تامین 24% از منابع خود از انرژی های پاک گردیده است

7- کمپانی مادر و قدیمی IBM ایالات متحده موفق به استفاده 29% انرژی مورد نیاز بخش های مختلف خود از منابع تجدیدپذیر همچون توربین های بادی ، خورشیدی ، زمین گرمایی و ... شده است

6- غول نرم افزاری دنیا یعنی مایکروسافت هم موفق شده با تامین حدود یک سوم(32%) از انرژی مورد نیاز خود از منابع دوست دار محیط زیست جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند

5- salesforce.com کمپانی آمریکایی ارائه دهنده خدمات نرم افزاری مشتری مداری و ارائه راهکارهای محاسبات ابری فعالیت دارد 43% درصد از نیروی مورد نیاز فعالیت های خود را از انرژی های سبز فراهم می کند و بزودی این رقم را از نیمه عبور خواهد داد

4- دیگر کمپانی شناخته شده جهانی یعنی hp را در که موفق شده نیمی از نیروی فعالیت های خود را از انرژی های دوست دار محیط زیست تامین کند در رده چهارم ملاقات می کنیم.

3- خوب غول دنیای آی تی یعنی گوگل را در جایگاه سومی جهانی کمپانی های سبز می یابیم. گوگل موفق شده 56% از انرژی مورد نیاز فعالیت های خود را از منابع تجدید پذیر تامین گرداند

2- زاکربرگ همیشه در فیسبوک شعارش بهبود تعاملات انسانی و ارائه تجربه بهتر از زندگی بوده است و خودش هم بعنوان مدیر این کمپانی شناخته شده توجه ویژه ای به مسائل زیست محیطی نشان داده است بطوریکه با در دستور قرار دادن توجه به استفاده از منابع پاک حالا موفق شده مجموعه تحت رهبری خود را با استفاده 67% از انرژی ها پاک در رتبه دوم جهانی کمپانی های فناوری سبز قرار دهد

1-اما در صدر جدول کمپانی های تکنولوژیک سبز و دوست دار محیط زیست به محبوب ترین برند جهان یعنی اپل برمی خوریم که موفق شده 87% درصد از انرژی مورد نیاز مجموعه خود را از منابع پاک تامین گرداند و رقمی فوق العاده را ثبت کند که اگر به همین منوال ادامه دهد طی چند سال آینده موفق به 100% دوست دار محیط زیست بودن خواهد رسید.توجه ویژه اپلی ها به حفظ و اهمیت دادن به محیط زیست در ساختمان جدید آنها که عکس اش در میانه های همین مطلب قرار دارد مشهود است

برند سبز

امیدواریم که در کشور ما هم این عزم در حفظ ، حمایت و ترمیم اشتباهات گذشته و رایج در تخریب محیط زیست زودتر ایجاد و به عمل برسد تا شرکت ها و کمپانی ها داخلی هم و مهمتر از همه مردم محیط زیست و زمین را خانه اول و اصلی خود بدانند و از کارهای مخرب آن شدیدا" بپرهیزند و در حفظ آن نیز بکوشند همانطور که اکنون در کشور مان ثمره این بی توجهی های سال های اخیر را با آلودگی های نگران کننده شهرهای بزرگمان لمس و مشاهده می کنیم.

چیزی که واضح این است که خوشبختانه عزم جدی در میان سران کشورها برای حفظ محیط زیست شکل گرفته و امید است در 10 یا 20 سال آینده از این وضعیت نگران کننده بسوی آینده ای پاک با برقی کردن وسایل نقلیه ، استفاده بیشتر از انرژی خورشیدی و بادی و ... خواهیم رفت

منبع : استاتیستا


نظرات کاربران