عکس آواتار
captcha

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 7 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه میباشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

عکس آواتار
پرکردن موارد ستاره دار الزامی می باشد

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 5 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و مشخصات کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه می باشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت. در صورت بروز چنین مغایرتی بهانما حق دارد بدون بازگرداندن حق عضویت اشتراک فروشگاه خاطی را حذف نماید.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

captcha
کدام برند های سازنده هدفون مقبولیت بیشتری در آمریکا دارند؟

سهم بازار هدفون های بدون سیم در آمریکا

انتشار خبر در یکشنبه, 24 بهمن 1395 | 11:10
0

موسیقی یکی از مهمترین هنر های بشری ست و از دیرباز انسان تعلق خاطری شگرف بدان داشته است. اما طی سال های اخیر تکنولوژی و مدرنیته هم همگام با سایر امور پای خود را به این حوزه نهاده است.اگر سال ها پیش گرامافون ها موسیقی را به خانه ها آوردند اما بعد ها بسرعت موسیقی در دسترس تر شد بطوریکه برای خیلی ها موسیقی همراهی همیشگی ست.

به لطف همه گیری گوشی های هوشمند و شاید قبل تر از آن با عرضه ام پی تری پلیرهای همراه یا واکمن ها اهمیت هدفون ها بعنوان انتقال دهنده لذت یک موسیقی ناب واصیل به انسان بسیار پر رنگ تر گردید.

طی سال های اخیر اما شاهدیم که گرایش مردم به استفاده از هدفون های بدون سیم بدلیل سهولت استفاده و حمل و نقل راحتتر بیشتر گشته و بستر های لازم هم بخوبی مهیاست فقط می ماند حفظ کیفیت و شارژ دهی معقول

beats

مثلا شاهدیم که کمپانی به نام اپل آمریکا طی معرفی آیفون مدل 7 خود از هدفون های بدون سیمی هم بعنوان اکسسوری قابل سفارش پرده برداشت که مثل یک گوشواره درون گوش قرار می گیرند و کم حجم تر از همیشه هستند.وقتی هم که اپل کاری را بکند و به سوی محصولی برود یعنی آینده بازار را در آن سمت دیده و البته توجهات را هم از سایر اذهان بسوی محصولات معرفی شده خود معطوف میگرداند.و آن قسمت از بازار را مورد توجه تر می گرداند

همانطور که می دانید شرکت های بزرگ و قدیمی سال هاست که به ساخت هدفون ها مشغول هستند و برخی مثل سنهایزر ، بیتس ، بنگ اند اولفسون و سایرین را همگی می شناسیم . این ها هم مدت هاست که گرایش بازار را به استفاده از هدفون های بی سیم درک کرده و محصولات متنوعی را در این راستا روانه بازارها کرده اند .

اگرچه عده ای معتقدند که کیفیت های سطح بالای موسیقی در هدفون های بدون سیم قابل پیاده سازی و انتقال نیست و حتما باید نمونه های با سیم را استفاده کرد

اما برای پی بردن از سهم بازار هدفون های بدون سیم به سراغ آمریکا و برهه ای یک ماهه از دسامبر 2016 می رویم که نزدیک تعطیلات سال نو میلادی بوده و مردم خرید های فراوانی را صورت می دهند.و با مشاهده این برهه یک ماهه می توانیم دید کلی به گرایش مردم آمریکا به برندهای مختلف سازنده هدفون های بی سیم داشته باشیم.

داده

طبق اینفو گرافیکی که مشاهده می فرمائید کمپانی معتبر بیتس که چند وقتی ست تحت مالکیت ابر کمپانی اپل درآمده 25 درصد فروش هدفون های بدون سیم را در این بازه زمانی در اختیار داشته که از منظر ارزش دلاری معادل 46 % گردش مالی این حوزه بوده است که نشان می دهد هدفون های بیتس در بازه گرانقیمت ها طبقه بندی می شوند.

بعد از بیتس کره ای ها با ال جی وارد می شوند و 10 درصد از سهم بازار را تصاحب می کنند که ارزش دلاری این ده درصد 7% گردش مالی بازار هدفون های بدون سیم این بازه یکماهه را شامل می شود.

نوبت به یکی از سازندگان بنام بازار هدفون های یعنی بوس می رسد تا سهم خود را از بازار طلب کند . بوس 8 درصد فروش را در اختیار گرفته اما از همین بخش 19 پول رد و بدل شده را به جیب زده که نشان می دهد بوس هدفون های رده بالا و گران قیمتی را تولید و عرضه می کند.

ایرپادز

برای جایگاه بعدی به یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برندها می رسیم بله سونی ژاپن هنوز هم محبوبیت سال های دور خود را دارد . حدود 7 % از آمریکا یی هایی که در بازه دسامبر 2016 هدفون بدون سیم خریده اند محصول خود را از برند سونی برگزیده و 6درصد پول پرداختی این بازار هم به سونی رسیده است.

هدفون های بدون سیم خود اپل هم که تازه وارد اش شده در همین مدت 2 درصد از تعداد و 3 % از ارزش دلاری را شامل می شود و بعید نیست در برهه های زمانی آتی شاهد افزایش سهم اپل در این بازار باشیم.

اما همه بازگیران محدود به برند ها و اسامی که نام بردیم نمی شود اما خوب آمار به تفکیک برای آنها ارائه نشده است و سایرین را با 48 % سهم در تعداد هدفون های بدون سیم فروخته شده و تنها 19 % از بهای دلاری احتمالا" ارزان قیمت های پرفروش و محبوب تشکیل میدهند.

پس شاهد بودیم که کمپانی اپل با 27% از فروش تعدادی این حوزه اما 49% ارزش قیمتی فروش را به جیب زده است که باز هم نشان از این دارد که این کمپانی راه و رسم پول درآوردن را از همه رقیبان خود بهتر بلد است.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین هدفون های فعلی ما را هم از دست ندهید . کلیک نمائید

منبع : انپیدی


نظرات کاربران