عکس آواتار
captcha

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 7 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه میباشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

عکس آواتار
پرکردن موارد ستاره دار الزامی می باشد

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 5 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و مشخصات کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه می باشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت. در صورت بروز چنین مغایرتی بهانما حق دارد بدون بازگرداندن حق عضویت اشتراک فروشگاه خاطی را حذف نماید.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

captcha
زاکربرگ و سوشال مدیا ها ، پیام رسان ها و مسنجر هایش

امپراطوری فیسبوک بر شبکه های اجتماعی

انتشار خبر در شنبه, 26 فروردین 1396 | 10:28
0

چند سالی ست که شبکه های اجتماعی با بقول خارجی ها همان سوشال مدیا ها زندگی بشر امروزی را دگرگون و درنوردیده اند و کم کم بر تمامی شئون زندگی اثر خود را گذاشته اند

شبکه های اجتماعی پدیده های نوظهور عجیبی بودند که اگر چه ابتدا برای تعامل و ارتباط سهل تر و بیشتر انسان ها طراحی گشتند اما به مرور خواسته یا ناخواسته وارد سایر بخش هایی همچون سیاست ، اقتصاد ، فرهنگ و به نوعی همه چیز شدند و امروزه رد پایشان در همه فعالیت های روزمره دیده می شود و هر روز هم سلطه شان شدیدتر

بی تردید اگر بخواهیم حاکم و فرمانروایی برای دنیای شبکه های اجتماعی  برگزینیم آن فیسبوک خواهد بود که پر رنگ ترین نقش را در گسترش و همه گیری سوشال مدیا ها داشت و رئیس جوان اش هم اکنون هم خود را رئیس کشوری بیش از 1.5 میلیارد نفره می داند که منظوراش کاربران فیسبوک هستند

اسمارت فون

فیسبوک تا مدتی با نسخه وب و بعد موبایلی فیسبوک یکه تازی می کرد و کاربران در سراسر جهان بطور روزمره از آن استفاده می کردند که البته هم اکنون هم کم و بیش همینطور است اما بعد از مدتی شاهد نگرش بازار بسوی مسنجر های سهل الاستفاده تر بود و بسرعت نرم افزار مسنجر را طراحی کرد و بعد ها هم واتس آپ را خرید و اخیرا هم شبکه اجتماعی بسیار قدرتمند اینستاگرام را هم به مبلغ گزافی از گوگل در اختیار خود گرفت تا سلطنت بلامنازعی بر شبکه های اجتماعی در سطح جهان داشته باشد.

حالا بیایید بیینیم که مجموعه شبکه های اجتماعی تحت مالکیت فیس بوک بطور میانگین در ماه چند کاربر فعال دارد.

نسخه موبایلی خود فیسبوک در یک ماه بطور میانگین بیش از 1.7 میلیارد نفر استفاده کننده دارد که رقم بسیار اعجاب آوری ست و نشان می دهد که اگرچه فیسبوک در کشور ما دیگر آن تب و تاب اولیه را ندارد اما در سایر نقاط دنیا مردم همچنان از آن استفاده می کنند

سرگرمی

مسنجر فیسبوک که نوعی پیام رسان هم هست مدت ها ست توانسته مرز 1 میلیارد کاربر فعال را رد کند و اخیرا اعلام شد بیش از 1.2 میلیارد نفر در ماه از آن بهره می برند . مسنجر در کشور ما کمتر شناخته شده است و با سلطنتی که تلگرام و واتس آپ دارند جای کار برای پیام رسان دیگری هر چقدر هم معروف باشد نمی ماند

واتس آپ دیگر عضو شناخته شده گروه شبکه های اجتماعی فسیبوک در یکماه توانسته رکورد 1.2 میلیارد نفر کاربر را به ثبت برساند و از این منظر با مسنجر رقابت تنگاتنگی دارد . در کشور ما هم اگر تلگرام نبود می توانستیم واتس آپ را رتبه 1 بدانیم اما تلگرام با قدرت ادامه می دهد و جلو هیچ پیام رسانی هر چقدر هم معتبر باشد پا پس نمی کشد

در آخر به اینستاگرام محبوب و پر رشد می رسیم که هر روزه در حال توسعه پر سرعت است و در شرایط فعلی 600 میلیون استفاده کننده فعال ماهانه دارد و در آینده می تواند فیسبوک این رقم را به اعداد بالاتر و احتمالا بزودی به بالای 1 میلیارد نفر برساند تا باشگاه میلیاردی هایش تکمیل شود . همانطور که اخیرا" فیسبوک مدام در حال ارائه ویژگی ها جذاب  وکاربردی بروی این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس تقریبا" بی رقیب است

آمار

همانطور که ملاحظه می کنید یک شرکت آمریکایی که توسط یک جوان تاسیس شد و تا 10 سال پیش هیچکس او و تیم اش را نمی شناخت چگونه امروز توانسته است بروی زندگی مردم تاثیر شگرفی بگذارد و میلیاردها نفر از مردم کرده زمین لحظه به لحظه با ساخته های و دارایی های نرم افزاری شرکت او تعامل برقرار کنند و تاثیر بپذیرند

اینها نشانه ای ست از قدرت خواست انسان و توجه به نوآوری و تلاش

در طی سال های آینده باید منتظر بمانیم ببینیم آیا محصول نرم افزاری جدیدی می تواند در مقابل شبکه های اجتماعی قد علم کند و بکنار بگذاردتشان یا آنها همچنان با قدرت و نوآوری های جدید مرزهای تحول را در می نوردند

همگی شاهدیم که شبکه های اجتماعی در همین مدت کوتاه تاثیر بزرگی روی مردم و رفتارهیشان گذاشته اند و امید داریم طوری از آنها خوب استفاده بکنیم که چند سال آینده که به گذشته مان نگاه کردیم از استفاده از آنها راضی و خشنود باشیم و نه پشیمان و همچنین امیدواریم بتوانیم در استفاده از شبکه های اجتماعی در سمت و سوی ارتقا زندگی خود و دیگران سود ببریم و سوشال مدیاها را ابزاری برای بهتر کردن زندگی و گسترش و اشتراک گذاری خوبی ها قرار دهیم نه دور شدن از هم و پخش شایعات و تهمت ها و مطالب زشت و ناپسند. خدایا چنان کن سرانجام کار-تو خشنود باشی و ما رستگار


مطالب مرتبط:

بهترین خودروهای برقی جهان

تعداد پولدارها در هر کشور

منبع : استاتیستا


نظرات کاربران