عکس آواتار
captcha

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 7 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه میباشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

عکس آواتار
پرکردن موارد ستاره دار الزامی می باشد

بسمه تعالی
کلیه قوانین بهانما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
بهانما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
بهانما متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بهانما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
فروشگاه های محترم که قصد عضویت در سایت دارند موارد زیر را حتما مدنظر بگیرند:
1- فروشندگان محترم عضو سایت توجه داشته باشند که شرط تداوم استفاده از خدمات بهانما، به روز رسانی همه کالاهایشان بطور روزانه (حد اکثر طی 5 روز) می باشند که در غیر اینصورت کالاهای به روز رسانی نشده آنها حذف خواهد شد.
2- در دوره عضویت رایگان، اگر فروشنده ای پس از 10 روز بعضی از کالاهای خود را به روز رسانی نکرده باشد، ادامه عضویت وی منوط به عقد قرارداد با بهانما خواهد بود.
3- قیمت ها و کالاهای ثبت شده فروشگاه در بهانما نباید با قیمت ها و مشخصات کالاهایی که به مشتری اعلام یا فروخته می شود متفاوت باشد. مسئولیت صحت قیمت و شرایط فروش کالاها در سایت کاملا بر عهده فروشگاه می باشد و بهانما مسئولیتی از این باب نخواهد داشت. در صورت بروز چنین مغایرتی بهانما حق دارد بدون بازگرداندن حق عضویت اشتراک فروشگاه خاطی را حذف نماید.

کاربران و جویندگان کالا یا قیمت توجه داشته باشند که بهانما مسئولیتی از بابت تطابق قیمتهای ثبت شده در سایت با قیمتی که فروشنده در هنگام فروش به مشتری اعلام می کند ندارد و رعایت صداقت اخلاقا بر عهده فروشندگان محترم است.

کاربران عضو سایت که قصد ارسال نظر در سایت دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
1- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر ایشان تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
با این حال، بهانما هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
2- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد، درج قیمت کالا در این بخش ممنوع است.
3- برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
4- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت های آن ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
5- کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می شود.
6- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
7- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.
8- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا خواهشمندیم از مطرح کردن بحث های شخصی، متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
9- کاربران می توانند نقد خود به هر بخش بهانما را در صفحه تماس با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
10- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

captcha
افرایش 100٪ خریدهای آنلاین در 3 سال آینده در 4 کشور

افرایش 100٪ خریدهای آنلاین در 3 سال آینده در 4 کشور

انتشار خبر در شنبه, 11 مهر 1394 | 10:45
1

دنیا به سرعت در حال تغییر است و این روند رو به رشد، همه جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. همه ما در زندگی خود به کالا ها و خدمات مختلف و متنوعی نیاز پیدا می کنیم که امروزه اینترنت با توانایی های خود پنجره ای جدید در جهت تامین نیازهایمان گشوده و به گزینه ای قابل اتکا برای مصرف کنندگان امروزی تبدیل گشته است.

اختصاصی تیم رسانه بهانما»   رشد روزافزون حجم مبادلات در این حوزه، تولیدکنندگان بزرگ و کوچک و همچنین ارائه دهندگان خدمات را بر آن داشته تا حضور خود را در فضای مجازی را تقویت و کالاها و خدمات خود را در فضای مجازی به بهترین نحو ارائه دهند.

تحقیقات جدید نشان می دهد که در 4 بازار بزرگ خریدهای آنلاین جهان یعنی ایالات متحده ،بریتانیا، آلمان و چین از هم اکنون تا 3 سال آینده حجم خریدهای آنلاین بر اثر رشد تقاضای محصولات مختلف از سوی مصرف کنندگان، به 2 برابر خواهد رسید و از 320 میلیارد پوند به 645 میلیارد پوند  افزایش خواهد داشت.

خرید اینترنتی

در ادامه مرور کوتاهی میکنیم بر دستاوردهای بدست آمده از تحقیقی که مشترکا از سوی مشاورین استراتژیست موسسه مشاوره بین المللی   OC&C که در زمینه ارائه راه کارهای هیجان انگیز در زمینه پیچیده ترین مسائل مدیریتی پیش رو  فعالیت دارند ،گوگل غول آی تی جهان که ما بیشتر با موتور جستجوی قدرتمندش می شناسیمش و شرکت تجارت الکترونیکPayPal  که در زمینه انتقال وجه آنی در بستر اینترنت فعالیت میکند و از گستردگی و مقبولیت بالایی بدلیل خدمات مطلوب ،کم نظیر و ارزان برخوردار است بدست آمده است.

بررسی ها نشان می دهد خریداران بریتانیایی از هر 5 پوند خرید خود 1 پوند را از دریچه اینترنت خرج می کنند و این رشد انقلابی خریدهای صورت پذیرفته تحت فضای مجازی در آینده همچنان ادامه دار خواهد بود. یکی از علل اصلی این رشد فزاینده گرایش روزافزون به گوشی های هوشمند و قدرت اسمارت فون ها در فراهم آوردن بستر های لازم جهت تامین خواسته های مختلف کاربر است. یکی از مهمترین استفاده اسمارت فون ها وبگردی در فضای مجازی است که در برخی مواقع به خریدهای آنلاین نیز منجر می شود. این امر منجر به توجه ویژه خرده فروشان به این بخش و سرمایه گذاری شان در این زمینه شده است.

خرید اینترنتی

در بریتانیا در حال حاضر 59 ٪ خریدهای اینترنتی از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام میشود  که این رقم در آمریکا 45٪ و در آلمان 24٪ می باشد.

به گفته مدیران ارشد OC&C  تحقیقات نشان داده هم اکنون خرده فروشان بریتانیایی توانسته اند از فرصت هایی که اینترنت برایشان فراهم آورده بخوبی استفاده کنند و بازارهای متعددی را در خارج از مرزهای بریتانیا برای خود تصاحب کنند و از جایگاه قدرتمندی در این زمینه برخوردار شوند. این امر اعتبار و مقبولیت زیادی را برای خرده فروشان بریتانیایی در نقاط مختلف دنیا علی الخصوص در آلمان ،چین و آمریکا فراهم آورده است.

بررسی هایی که از خریداران کالاهای بریتانیایی از طریق اینترنت صورت پذیرفته نشان میدهد 40٪ آنها جذب برندهایی شده اند که محصولات مشابه شان را خرده فروشان محلی نداشته اند یا کالای آنها از درجه کیفی پایینی برخوردار بوده است. همچنین بیش از 30٪ خریداران اینترنتی قیمت مناسب کالاهای خرده فروشان بریتانیایی را دلیل اصلی انتخاب خود عنوان کرده اند و  29٪  اذعان داشته اند اعتماد به کیفیت بالای کالاهای خرده فروشان بریتانیای آنها را مجاب به خرید آنلاین از آنها کرده است.

البته فارغ از موارد بالا تقریبا همگی خریداران کالاهای بریتانیایی 3 اصل همکاری وبسایت های بریتانیایی با  شرکتهای های حمل و نقل معتبر جهانی ، امنیت اطلاعات ،ضمانت کالاها و برگشت پذیری کالاهای دارای نقص و مرجوعی را مد نظر قرار داده اند.

خرید اینترنتی

مدیر ارشد بخش فروش گوگل در بریتانیا نیز اذعان دارد تعداد افرادی که به اینترنت دسترسی دارند روز به روز و با سرعت بسیار بالایی در حال افزایش است و این امر بالطبع گرایش بسوی خریدهای اینترنتی را نیز افزایش داده و مشتریان جدیدی را در پیش روی صاحبان کالا و ارائه کنندگان خدمات فراهم آورد هاست. همانطور که اشاره شد خرده فروشان بریتانیایی توانسته اند از این فرصت بخوبی استفاد کنند و سهم بزرگی از این بازار جهانی را به خود اختصاص دهند. در هر صورت باید یادآور شد فضای مجازی حرکتی بزرگ خواهد داشت از کامپیوترهای خانگی بسوی دستگاه های قابل حمل علی الخصوص گوشی های هوشمند. خواه ناخواه بزودی موبایل ها به گزینه اول وبگردی و استفاده از خدمات متنوع اینترنت نظیر خریدهای آنلاین تبدیل خواهند شد و صاحبان کسب و کار اگر خواهان حضور قدرتمند در عرصه فضای مجازی و بهره برداری مطلوب از آن می باشند باید توجه ویژه ای به نسخه موبایلی وبسایت هایشان داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی گرایش روز افزون کاربران به استفاده از اینترنت و خدمات آن  از دریچه تلفن های هوشمند باشند. همانطور که شاره شد هم اکنون خریداران بریتانیایی پیشتاز استفاده از موبایل در خریدهایشان از فضای مجازی می باشند. باید منتظر ماند و دید این طوفان تغییرات کی به کشورهایی نظیر ایران خواهد رسید.

 

 

کلمات شاخص متن:

خرید آنلاین - خرید اینترنتی - خرید اینترنتی در ایران - خرید اینترنتی موبایل


نظرات کاربران

پاسخ به این نظر 1394/07/11 18:20 مسعود وجدانی

چه جالب!!!!